Completați toate câmpurile formularului.
menu

Care sunt cerințele pentru obținerea unui împrumut?

- Trebuie să fii rezident în România și să ai între 20 și 70 de ani. Nu trebuie să ai datorii active. Este important să ai venituri periodice pe care să le poți arăta ca dovadă de salarizare, pensie, ajutor de șomaj, printre altele. De asemenea trebuie să ai un cont bancar valabil si serviciul internet banking activ.

Dacă nu am salariu, pot solicita un împrumut?

- La Viaconto vrem să te ajutăm să iți rezolvi problemele economice, fără a provoca conflicte majore. Prin urmare, poți solicita un împrumut cu condiția să ai venituri periodice demonstrabile, cum ar fi, de exemplu, pensia, indemnizația de șomaj.

Cum să solicit un împrumut?

- Toate aplicațiile se vor efectua online pe pagina: viaconto.ro. Trebuie să selectezi suma pe care o dorești și să accesezi câmpul "solicitare". Formularul de înregistrare trebuie completat cu informațiile generale pe care le-am solicitat pentru a ajunge în stadiul de evaluare.

Care este documentația pe care trebuie să o trimit și unde?

- BI/CI: scanat / fotografie
- extras de cont bancar pe o perioadă de la o lună până la trei luni aferent contului de salarizare, pensie și / sau alte venituri. Toate informațiile trebuie să fie încărcate în cadrul cererii online sau trimise la adresa de email info@viaconto.ro

Pot să utilizez informațiile de contact ale unui membru al familiei sau al unui prieten pentru a solicita un împrumut?

- Împrumuturile noastre sunt personale și, prin urmare, trebuie furnizate datele tale personale pentru ca cererea să fie procesată.

Ce se întâmplă dacă nu am un telefon mobil?

- Este esențial să ai un telefon mobil pentru uz personal.

Ce este profilul de client? Cum pot reveni în cadrul cererii?

- Profilul de client este zona ta privată, unde poți să îți revizuiești datele personale și să îți gestionezi contractele active. Pentru a-l accesa, trebuie să utilizezi adresa ta de e-mail și parola introduse la prima înregistrare la viaconto.ro. Parola va fi creată de dvs. în momentul în care completați solicitarea pentru primul dvs. împrumut. Profilul de client se accesează prin secțiunea – Intrare cont.

Cum pot obține o nouă parolă?

- Pentru solicitarea unui nou cod de acces este necesar să accesați întrebarea ”Ai uitat parola?” în cadrul secțiunii – Intrare cont.

Cum procedez în situația în care cardul de debit mi-a fost respins?

- Petru verificarea validitățiii cardului este necesară autorizarea unei tranzacții în valoare de 0.10 lei.

Motivele pentru care un card este respins pot fi:
• cardul a expirat;
• cardul nu permite efectuarea de tranzacții pe internet;
• cardul nu are disponibilul necesar.

În cazul în care cardul tău este refuzat, te rugăm să verifici motivele de refuz de mai sus și în funcție de eroarea pe care o întâmpini să contactezi banca ta.

Cât timp va dura aprobarea împrumutului?

- Dacă procesul de înregistrare a fost finalizat corect și dacă au fost furnizate toate documentele necesare, vei primi un SMS pe telefonul tău mobil cu decizia după câteva minute de la solicitarea împrumutului. Solicitările sunt prelucrate între orele noastre de lucru, de luni până vineri între orele 9:00 și 18:00.

Cât timp durează până când primesc banii în cont?

- Dacă ai ales plata pe card vei primi banii instant. Dacă ai ales plata în contul tău bancar, iar contul pe care îl deții nu aparține uneia dintre băncile colaboratoare Viaconto, viramentul sumei aprobate poate dura între 24 și 48 de ore.

Sunt deja client Viaconto, cum pot solicita un nou împrumut?

- Dacă ai deja un împrumut activ, poți solicita o sumă suplimentară care să nu depășească limita de 5000 de lei, oricând dorești. Dacă suma solicitată se încadrează în limita acordată inițial vei primi un răspuns imediat. Poți solicita un nou împrumut prin intermediul profilului tău de client.

Ce se întâmplă dacă nu primesc banii în cont?

- În cazul în care contul tău bancar este deschis la o bancă cu care noi nu colaborăm, trebuie să aștepți până la 48 de ore. În cazul în care este o entitate bancară cu care cooperăm, te rugăm să aștepți 24 de ore înainte de a contacta serviciul clienți.

Cum pot efectua plata împrumutului meu?

- Cea mai nouă opțiune de plată disponibilă o reprezintă plata cu cardul. Pentru a efectua plata cu cardul este necesar sa te loghezi în cadrul profilului tău de client și să introduci datele cardului tău de debit sau credit bancar, pentru o plată imediată.

- Plata sumei datorate se poate efectua si prin transfer bancar sau depunere în oricare dintre conturile bancare indicate în secțiunea-Contact. De asemenea, începând cu data scadentă va fi activă opțiunea de debitare automată a cardului înregistrat.

- Ai de asemenea posibilitatea să rambursezi împrumutul la cea mai apropiată Stație de Plată SELFPAY. Tot ce trebuie să faci este să te duci la unul din aceste terminale, să introduci detaliile tale de client, suma de plată și să faci plata cu numerar. Plata va fi procesată in cursul zilei următoare de lucru.

Ce opțiuni am dacă nu pot rambursa împrumutul în 30 de zile de la eliberarea acestuia?

- Viaconto iți oferă posibilitatea de a amâna împrumutul prin efectuarea unei plați minime care reprezintă 5% din valoarea sumei utilizate + dobânda acumulată (minim 55 de lei).Plata se va efectua în contul bancar Viaconto care îți convine cel mai mult. Poți verifica suma care trebuie plătită în profilul tău de client.

De ce a fost respinsă cererea mea de împrumut?

- Motivele pentru care cererea ta a fost respinsă pot fi diverse. Te rugăm să verifici din nou dacă îndeplinești condițiile generale solicitate.

Care sunt beneficiile unui împrumut de tipul linie de credit?

- Opțiuni de rambursare flexibile: – plata integrală la 30 zile de zile de la accesarea împrumutului sau plata unei sume minime emise lunar;
- Suma minimă de plată reprezintă 5% din principal/suma împrumutată plus dobânda perioadei;
- Linia de credit îți oferă posibilitatea de a beneficia de noi trageri/sume adiționale în condițiile în care încă nu s-a restituit integral împrumutul inițial.

Care sunt costurile unui imprumut de tipul linie de credit?

- Comision de analiza dosar in cazul acordarii imprumutului - 55 lei
- Dobanda zilnica standard - 1% pe zi
- Dobanda penalizatoare in caz de intarziere la plata – 1% pe zi de intarziere

Cat pot imprumuta?

- Suma acordata depinde de solvabilitatea si de istoricul de credit al tau la VIACONTO. Suma minima este de 700 lei, iar cea maxima este de 5000 lei.
- Ai si posibilitatea de a mai face trageri/imprumuturi in conditiile in care inca nu s-a restituit integral imprumutul initial. Conditia minimala este sa nu ai intarziere la plata.

Am nevoie de constituirea unei garantii sau a unui garant?

- Nu, pentru a primi un imprumut, nu este nevoie de constituirea vreunei garantii sau a unui garant.

Pot face mai multe trageri/imprumuturi in acelasi timp?

- VIACONTO va ofera oportunitatea de a imprumuta sume suplimentare pana la limita liniei de credit daca nu inregistrati intarzieri la plata. Mai multe informatii puteti afla in profilul dvs. de pe site.

Cum se restituie imprumutul tip linie de credit?

- Lunar, veti primi o informare de plata pe adresa dvs. de email, in care vor fi indicate valoarea totala integrala de plata sau valoarea minima de plata (5% principal + dobanda, nu mai putin de 55 lei). Plata integrala o puteti face pana la data scadentei lunare, altfel vi se va debita automat cardul cu valoarea minima de plata. Informatii utile gasiti si in contul dvs. de pe platforma web www.viaconto.ro

Pot schimba data scadentei lunare?

- Puteti face cerere de modificare a datei scadentei lunare, ea se va procesa fara costuri din partea dvs. Noua data de scadenta lunara va deveni efectiva dupa sfarsitul unui ciclu lunar de decontare.

Ce se intampla daca nu platesc suma minima la termen sau daca o fac cu intarziere?

- Pentru fiecare zi de intarziere, veti plati o penalitate zilnica de 1%. Daca din orice motiv nu puteti efectua plata minima lunara, va rog sa ne contactati la 0312295849 si vom cauta impreuna o solutie viabila pentru dvs.

Cum pot rambursa imprumutul?

- Îți oferim o nouă metodă de rambursare a împrumutului: plata cu cardul! Pentru a efectua plata cu cardul este necesar sa te loghezi în cadrul profilului de client și să introduci datele cardului tău de debit sau credit bancar, pentru a realiza o plată imediată.

Ai de asemenea posibilitatea să rambursezi împrumutul la cea mai apropiată Stație de Plată SELFPAY. Tot ce trebuie să faci este să te duci la unul din aceste terminale, să introduci detaliile tale de client, suma de plată și să faci plata cu numerar. Plata va fi procesată in cursul zilei următoare de lucru.